KigomaHarga pengubah jenis kotak 160KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan

  • masa pelepasan:2022-10-10 12:20:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:574
  • Penerangan pantas:

    Kigoma,KigomaBilik distribusi pengubah,Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan b

Kandungan artikel
KigomaBilik distribusi pengubah,

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

KigomaMengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Hamma BouzianeKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Selepas mengambil sampel, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

harga pasaranOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Operasi pengubah tenggelam minyak


KigomaHarga pengubah jenis kotak 160KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan



Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Dokumen kualitiIa biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam,Kigoma10kV transformer oil immersed, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV,KigomaTanda pengubah kuasa jenis kering, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

KigomaBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Pembuat pengubah kuasa

KigomaMaklumat produk lain
  • Qiryat GatPenukar jenis kering 2500kVAPeningkatan teknologi mendorong kemajuan

    Qiryat GatPenukar jenis kering 2500kVAPeningkatan teknologi mendorong kemajuan

  • PulawyPlatform angkat hidraulik besarPeningkatan sebut harga yang besar

    PulawyPlatform angkat hidraulik besarPeningkatan sebut harga yang besar

  • PulawyFabrik jambatan penerbangan hidraulikBagaimana kualiti

    PulawyFabrik jambatan penerbangan hidraulikBagaimana kualiti

  • AgneznoJembatan penerbangan tetap hidraulikAplikasi dalam struktur keluli mekanikal

    AgneznoJembatan penerbangan tetap hidraulikAplikasi dalam struktur keluli mekanikal

  • AgneznoJembatan naik bimbitMempunyai kesan pemanduan yang baik

    AgneznoJembatan naik bimbitMempunyai kesan pemanduan yang baik

  • AgneznoVilla keluarga dan lifPerkongsian jenis minyak anti karat yang berkenaan

    AgneznoVilla keluarga dan lifPerkongsian jenis minyak anti karat yang berkenaan

  • BPRPenukar jenis kering 2500kVAPrinsip kerja yang senang dikuasai

    BPRPenukar jenis kering 2500kVAPrinsip kerja yang senang dikuasai

  • WamzaPlatform angkat hidraulik besarmenganalisis

    WamzaPlatform angkat hidraulik besarmenganalisis

  • segera:Peringatan: Maklumat KigomaHarga pengubah jenis kotak 160KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan memberi anda KigomaHarga pengubah jenis kotak 160KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan oleh syarikat kami, perkhidmatan KigomaHarga pengubah jenis kotak 160KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KigomaHarga pengubah jenis kotak 160KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KigomaHarga pengubah jenis kotak 160KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan. KigomaHarga pengubah jenis kotak 160KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KigomaHarga pengubah jenis kotak 160KVAApa yang harus diberi perhatian semasa penggunaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!